ΜΙΑ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ
Η δραστηριότητά σας ως λιανεμπορική επιχείρηση σας οδηγεί, σε συνεργασία με τους βιομηχάνους, να αναπτύξετε τις ιδιωτικές σας μάρκες, ώστε να συνυπάρχετε αρμονικά μέσα σε μια επωφελή συνεργασία.
Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Ο καταναλωτής γνωρίζει και διακρίνει τη διαφορά ανάμεσα στις μάρκες των διανομέων και τις εθνικές μάρκες. Επιπλέον, έχει παρατηρηθεί ότι ο καταναλωτής έχει εξελιχθεί σε έναν «αγοραστή» ακόμη και μέσα στις διαφορετικές μάρκες διανομέων, και ότι η ανάδειξη της καινοτομίας και της ελκυστικότητας των ιδιωτικών ετικετών μεταξύ τους αποκτά στρατηγική σημασία.
ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
Οι μάρκες ιδιωτικής ετικέτας και οι εθνικές μάρκες είναι συμπληρωματικές, αλλά η εμβέλεια της καθεμιάς ως προς την κάλυψη και τα μερίδια αγοράς δεν μπορεί να συγκριθεί, όπως επίσης και οι διαδικασίες Έρευνας & Ανάπτυξης και καινοτομίας που αποτελούν το DNA του διαγωνισμού μας.
Γι’ αυτό, θεωρούμε σκόπιμο σήμερα, λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία της αγοράς των PL και τον κατακερματισμό της (στην Ευρώπη αντιπροσωπεύουν έως και το 50% της συνολικής αγοράς), να καθιερώσουμε έναν ξεχωριστό διαγωνισμό, στον οποίο οι μάρκες ιδιωτικής ετικέτας να μπορούν να αναδείξουν την ελκυστικότητα και τις καινοτομίες τους μέσα στη δική τους κατηγορία. Αυτό, σε απόλυτη αρμονία με τις εθνικές μάρκες, λαμβάνοντας υπόψη τις πραγματικές οικονομικές συνθήκες της αγοράς.
ΜΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΑΣ
Η δυνατότητα να προβάλλετε ένα ξεχωριστό, συμπληρωματικό λογότυπο, παράλληλα με εκείνο των εθνικών μαρκών, το οποίο έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε ο καταναλωτής να αναγνωρίζει σαφώς τα δύο κανάλια, δίνει ώθηση στις ομάδες σας να αναδείξουν το έργο τους και να προβάλουν την αναγνώριση και την προτίμηση των καταναλωτών για τις καινοτομίες τους.



