Πλεονεκτήματα

ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ

Ο θεσμός «Προϊόν της Χρονιάς» δραστηριοποιείται παγκοσμίως για πολλές δεκαετίες και ως εκ τούτου είχε την ευκαιρία να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους σημαντικούς ηγέτες της βιομηχανίας λιανικού εμπορίου, όπως η Procter & Gamble, η Unilever, η L’Oréal, η Johnson & Johnson, η Nestlé κ.α.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ

Ο θεσμός «Προϊόν της Χρονιάς» ανταμείβει την καινοτομία μέσω μερικών από τις μεγαλύτερες ανεξάρτητες έρευνες καταναλωτών, οι οποίες διεξάγονται από παγκόσμιους ηγέτες στην έρευνα αγοράς, όπως IRI, Nielsen, GFK, TNS.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ

Ο θεσμός «Προϊόν της Χρονιάς» έχει παγκόσμια παρουσία που εκτείνεται σε 44 χώρες ανά τον κόσμο. Κάθε χώρα λειτουργεί για την επίτευξη του ίδιου στόχου: να καθοδηγήσει τους καταναλωτές στα πιο καινοτόμα προϊόντα της αγοράς.

ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Τα τελευταία 3 χρόνια στη Γαλλία, ο μέσος όρος πωλήσεων των προϊόντων που διακρίθηκαν στον θεσμό έχει αυξηθεί κατά 25%.

Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ

Ενισχύει τις πωλήσεις και την στρατηγική προώθησης

Αυξάνει τη δοκιμή νέων προϊόντων από τους καταναλωτές

Αυξάνει σημαντικά τον όγκο πωλήσεων

Ενισχύει την σχέση με τους καταναλωτές

Επισημαίνει τα νέα διαθέσιμα προϊόντα στα καταστήματα

Ενισχύει την προώθηση προϊόντος από τους πωλητές στους χονδρεμπόρους και στο δίκτυο διανομής λιανικού εμπορίου

Βελτιστοποιεί την διαφοροποίηση από τα ανταγωνιστικά προϊόντα

Επιβραβεύει τα προγράμματα προϊοντικής καινοτομίας