Πώς διεξάγεται
Κόστος
Οφέλη
Διοργάνωση 2017
Απονομή Βραβείων 2016
Νικητήρια Προϊόντα
Χορηγοί Επικοινωνίας
Ένα Διεθνές Βραβείο
prodottodellanno - immagine
prodottodellanno - immagine
prodottodellanno - immagine

Οφέλη

Η στρατηγική χρήση του Λογοτυπου «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς»:

Στην Ελλάδα:

τα Προϊόντα της Χρονιάς 2009 αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 53,6%!
(Πηγή Symphony IRI Hellas)

- Τα Προϊόντα της Χρονιάς 2010 αύξησαν τις πωλήσεις τους κατα + 14,2% την ίδια στιγμή που οι αντίστοιχες κατηγορίες τους είχαν πτώση της τάξεως του - 4,5%! (Symphony IRI Hellas Φεβ. 2011)

Στη Γαλλία το 68% των διανομέων θεωρούν ότι το Προϊόν της Χρονιάς δίνει μία αποτελεσματική ώθηση στις πωλήσεις στο σημείο πώλησης. 1 στους 2 διανομείς τείνει να προβάλλει περισσότερο στο σημείο πώλησης τα προϊόντα που έχουν ψηφιστεί προϊόντα της χρονιάς.
(Πηγή TNS)

- Ενώ οι πωλήσεις σε αξία των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης μέσω των σούπερ μάρκετ είχαν μείωση 0,3% το 2011 και οι κατηγορίες στις οποίες ανήκουν τα προϊόντα που αναδείχθηκαν Προϊόν της Χρονιάς είχαν πτώση στις πωλήσεις τους κατα 4,3%, τα νικητήρια προϊόντα, που έφεραν το σχετικό λογότυπο, είχαν αύξηση κατα 4,9%. 

Επίσης, αύξηση σημείωσε και το μερίδιο σε αξία των προϊόντων που βραβεύθηκαν πέρυσι, στην κατηγορία τους. 

Συγκεκριμένα στην κατηγορία των καλλυντικών η αύξηση ήταν απο 6,8% το 2010 σε 7,9% το 2011, στα προϊόντα οικιακής χρήσης απο 2,9% σε 3%,  στα τρόφιμα ποτά απο 18,3% σε 19,4%.

ΚαταναλωτήςΕπικοινωνίαΕγγραφείτε στο Newsletter