Πώς διεξάγεται
Κόστος
Οφέλη
Διοργάνωση 2017
Απονομή Βραβείων 2016
Νικητήρια Προϊόντα
Χορηγοί Επικοινωνίας
Ένα Διεθνές Βραβείο
prodottodellanno - immagine
prodottodellanno - immagine
prodottodellanno - immagine

ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ

Simonetta Flores CEO of Product of The Year Italy
Product of the year is an international award already present in more than 20 countries in the world and the most important thing of this award is the vote of the consumers, because it is the Greek consumer that vote the most innovative products on the fast moving consumer good markets.
κ. Βασίλης Θεοχαράκης, Aναπληρωτής Καθηγητής Marketing και Επιχειρηματικότητας του ALBA Graduate School Το λογότυπο για το Προϊόν της Χρονιάς είναι ένα διακριτό στοιχείο που βοηθά όλους μας να επιλέξουμε ένα νέο προϊόν. Στη διαδικασία αυτή αναζητάμε αυτή τη διαφοροποίηση και νομίζω οτι δείχνουμε ιδιαίτερη εμπιστοσύνη όταν απλοί καταναλωτές έκαναν αυτή την επιλογή. Πολλές φορές ομάδες μάρκετινκ μπορεί να θεωρούν οτι έχουν ένα καινοτόμο προϊόν αλλά βρίσκουμε οτι η ίδια η αγορά δεν τα αποδέχεται. Και αυτή είναι η μεγάλη διαφορά αυτού του θεσμού οτι οι ίδιοι οι καταναλωτές ανέδειξαν τα προϊόντα. Το να βραβεύουμε την καινοτομία είναι πολύ σημαντικό γιατί η καινοτομία είναι κάτι που πρέπει να γιορτάζεται. Η καινοτομία είναι απόδειξη μεγαλύτερης προστιθέμενης αξίας για το προϊόν και ιδιαίτερα όταν αυτή η επιλογή έχει γίνει απο τους ίδιους τους καταναλωτές. Αυτό αποδεικνύει οτι δεν είναι μια καινοτομία μὀνο και μόνο για χάρη της καινοτομίας αλλά είναι μια καινοτομία που πραγματικά αποδέχεται η αγορά.
κ. Νίκος Βερόπουλος, Γενικός Διευθυντής των super market ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ Σίγουρα η καινοτομία και η επιτυχία των προϊόντων καλό είναι να διακρίνονται διότι αυτό δίνει και τη δυνατότητα στον καταναλωτή να μπορέσει να κάνει μια καλύτερη επιλογή και καλό είναι να βραβεύονται επιτυχημένα προϊόντα ή επιτυχημένες επιχειρήσεις ή επιτυχήμενες ενέργειες. Πιστεύω πως σαφώς ένα τέτοιο λογότυπο - βραβείο για καταναλωτικό προϊόν σίγουρα θα βοηθήσει στο ράφι και εξαρτάται βέβαια και πόσο θα αναδειχθεί απο τη συσκευασία του προϊόντος αυτή η διάκριση. Πιστεύω οτι είναι μια διάκριση η οποία ο καταναλωτής θα τολμήσει να τη δοκιμάσει διότι είναι κάτι που το ξεχωρίζει απο τα χιλιάδες προϊόντα που μπορεί να βρεί ένας πελάτης σε ένα μέτριο ή μεγάλο σουπερμάρκετ. Κατ αρχήν το οτι έχει γἰνει αρχική επιλογή απο καταναλωτές και το κριτήριο ήταν καταναλωτικό είναι περισσότερο σίγουρο οτι το προϊόν θα ανταποκρίνεται πραγματικά στις ανάγκες που θέλει ο καθημερινός πελάτης. Αρα ξεκινάμε με το γεγονός οτι έχουμε ένα καλό προϊόν. Δεύτερον εξαρτάται απο το πώς θα επικοινωνηθεί οτι αυτό το προϊόν και η βράβευση του προήλθε απο τη ψήφο των καταναλωτών. Αν επικοινωνηθεί σωστά πιστεύω οτι οι καταναλωτές πραγματικά θα το εκτιμήσουν και θα το επιλέξουν.
κ. Αριάδνη Καρπαθάκη, Brand Manager Pepsico-HBH Το λογότυπο Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς θα χρησιμοποιηθεί πάνω στις συσκευασίες των προϊόντων των Litpon Linea και σε όλο το έντυπο υλικό, στην print campaign μας αλλά και στις σκαλιέρες που τοποθετούνται μέσα στα καταστήματα αλλά και σε οτι άλλο υλικό θα χρησιμοποιήσουμε για να είναι τοποθετημένο πάνω το προϊόν μας. Πιστεύω οτι θα βοηθήσει γιατί είναι κάτι το πολύ σημαντικό γιατί τα προϊὀντα της χρονιάς έχουν αναδειχθεί απο τους ίδιους τους καταναλωτές. Είναι προτίμηση δική τους, σημαίνει οτι το δοκίμασαν το προτίμησαν και το ξεχώρισαν ανάμεσα σε άλλα. Οπότε είναι πολύ σημαντικό να το μάθει κ το υπόλοιπο καταναλωτικό κοινό οτι προέρχεται απο αυτό τον θεσμό. Η χρήση του λογότυπου σαφώς και θα βοηθήσει να διαφοροποιηθεί το προϊόν μας ανάμεσα σε αυτά του ανταγωνισμού πάνω στο ράφι γιατί απλούστατα δείχνει τη διαφορά. Δείχνει οτι ο καταναλωτής έχει δεί και έχει επιλέξει το συγκεκριμενό προϊόν ανάμεσα στη γκάμα που προσφέρεται μέσα στο κατάστημα οπότε σίγουρα και θα βοηθήσει σημαντικά το προϊόν.

Στρατηγούλα ΒαμβαλήGroup Product Manager RILKEN  Ο τρόπος που σκοπεύουμε να εκμεταλλευτούμε αυτή τη διάκριση που έχει το προϊόν μας είναι να χρησιμοποιήσουμε το λογότυπο Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς στην τηλεοπτική υποστήριξη που έχουμε ήδη προγραμματίσει για τη χρονιά που έρχεται. Θα υπάρχει ιδιαίτερη μνεία με ένα tag on που θα φτιάξουμε, επίσης θα χρησιμοποιηθεί εντός των καταστημάτων με όλο το υλικό υποστήριξης που ἐχουμε και είναι stand, προβολές, δείκτες ραφιού όπως επίσης και πάνω στο ίδιο το προϊόν θα υπάρχει το λογότυπο Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς και είμαστε σίγουροι οτι αυτό θα διαφοροποιήσει και το προϊόν στο ράφι και θα κάνει και πιο δυνατή τη παρουσία και θα ενημερωθούν και οι καταναλωτές γι αυτή τη διάκριση. To Rilken Silken Color Care Gloss είναι μια υποσειρά ενός προϊόντος που είναι ήδη πολλά χρόνια στην ελληνική αγορά και πιστεύουμε οτι μ αυτόν τον τρόπο θα ενδυναμώσουμε ακόμη περισσότερο την brand που υπάρχει χρόνια στην αγορά αλλά και θα πούμε στους καταναλωτές οτι δεν μένουμε στο προϊόν που έχουμε χρόνια αλλά καινοτομούμε, πηγαίνουμε μπροστά και κοιτάμε μπροστά και πέρα απο το προϊόν η ίδια η εταιρία θα φανεί ως καινοτόμα, μια εταιρία που πραγματικά θέλει να διαφοροποιείται, να πηγαίνει μπροστά και να έχει προϊόντα τα οποία καλύπτουν τις συνεχώς νέες και όλο πιο απαιτητικές ανάγκες του ίδιου του καταναλωτή.

κ. Νατάσσα Γαζή, Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων Προϊόντων Procter & Gamble Το Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς δίνει την ευκαιρία στους Έλληνες καταναλωτές να επιβραβεύσουν την καινοτομία στα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης. Η καινοτομία είναι γνωστό οτι βρίσκεται στη καρδιά της Procter & Gamble η οποία επενδύει σημαντικά και συστηματικά σ αυτή με στόχο να υπηρετήσει τις ανάγκες των καταναλωτών. Είναι λοιπόν πολύ μεγάλη χαρά αλλά και ανταμοιβή που τόσο η μάσκαρα Max Factor οσο και τα υπόλοιπα προϊόντα της Procter & Gamble αναδείχθηκαν Προϊόντα της Χρονιάς. Πιστεύουμε οτι αυτή η διάκριση επιβεβαιώνει με το καλύτερο δυνατό τρόπο την ευρύτερη αποδοχή των προϊόντων μας απο το κοινό αλλά επιβραβεύει ακόμη μια φορά την εταιρία μας για την καινοτομία της.
Panzani (pastas and sauces), Marketing Manager
"The sales of our new product line Giovanni Panzani increased 10 to 20 % depending on the product when we used the Logo Voted Product Of The Year"
Michele Albero, brand manager home care COLGATE PALMOLIVE Commercial
"..we were very much familiar with the award that has brought great publicity to several markets, as for example the French market, and this is why we have decided to participate in the Italian edition right away" (Source: Mediaforum 23.05.2006)
Bourgeois Makeup, Marketing Manager
"Our sales have increased 60% when the packaging showed the Logo Voted Product Of The Year"
Valeria Consorte, Brand Manager Oil of Olaz, PROCTER&GAMBLE
"..in Procter we believe that the Consumer is Boss. Participating in the Product of the Year event has been a great opportunity for us for further dialogue with our women consumers. We have indeed incorporated this important consumer recognition in our communication and trial plans for the Regenerist " (Source: MyMarketing.net 27.09.2006)
Alessia Bergamin, Brand Manager Buitoni - NESTLE' ITALY
"We have used the Logo on pack and in printed campaign which in trade has great returns on the image perceived by consumers, given that it is an award for innovation".
Europe Carrefour [French retailer], Marketing Manager.
"Because they have been voted Product of the Year, these products will always be placed on the shelves where they can be seen at first sight, we will never place them too high or too low".
Alessandra Balossini, Braun Silk Epil Excel, PROCTER & GAMBLE
"We wish to maximize the use of the Logo Product of the Year through an integrated communication plan which extends from the package till the point of sale: display, floor stand, permanent material and cartons and above the line communication, as well as through a PR plan" (Source: MyMarketing 31.01.2007)
Barbara Maimone, marketing manager of the Ajax brand - COLGATE PALMOLIVE
"We have used the Logo in our PR activities, TVC and eye dividers for the products selected: Ajax Professional Double Power and Ajax Professional Ultra Degreaser. This recognition gave us much exposure and has been a confirmation of consumer appreciation towards our work".
Tropicana France, Marketing Manager
"We will place the Logo on the packaging. We expect 10 to 15 % increase in sales...".
Jonathan Ruane, Always Ultra UK&ROI ABM, Procter and Gamble
"Product of the Year is a very strong endorsement for any product. We are extremely proud that Always Ultra was awarded Product of the Year in 2005 and have used the endorsement in TV copy, Instore POS, Direct Mail and Packaging".
Nicola Tucci, brand manager Lip of RECKITT BENCHISER ITALY
No doubt the Product of the Year has been for us a way to show that we care for consumers who know that they deal with a product which was so much appreciated by other consumers to the point that they awarded it!".
Nelly Amador, Veet
"A recommendation from so many members of the public – it’s worth its weight in gold".
Amelia Lazzerini, Duracell Power Pix, PROCTER & GAMBLE
"We have prepared displays with ad hoc crowners to place at all points of sale and on the Power Pix packaging the Logo will be printed so that it is used as much as possible " (Source: MyMarketing 31.01.2007)
Harriet Sims, Herbal Essences
Product of the Year is the finest recognition we can have and truly demonstrates how popular the range is".
Silvia Bergamini marketing manager PESCANOVA
From the distribution point of view, election as Product of the Year has further stimulated, and in some cases even accelerated, the distribution process" (Source: Mediaforum 16.05.2006)
Colgate Toothpastes, Group Manager
The Logo has been an important factor in the 15% sales increase of the new range of toothpastes
FERRERO
"..the communication of recognition leads to the package itself, which is an opportunity for direct and daily contact with consumers and enjoyers of Nutella Snack & Drink but also with the clients at the point of sale where the product is placed. And it is the informing of consumers regarding the methodology used to grant the award that, given time, will become a synonym for guarantee and assurance of the validity of the product selected." (Source: Mediaforum 06.06.2006)
John Sunderland, Chairman of the Product of the Year Jury 2005, Chairman Cadbury Schweppes, President ISBA, CBI and FDF
"“I think Product of the Year is itself a really good innovation. It's a terrific idea to bring together all the products from the FMCG sector that represent new developments and innovation. I think the whole process is going to be a very empowering one for the industry".
Marcella Bergamini, Media Director, DANONE ITALY
"..we have used the Logo on the packaging in order to place it on the shelf with an element that we consider is very distinctive. We are proud that our product was elected, especially because the election is the outcome of a meticulous analysis of consumers’ demands. The award also has a considerable impact on Danone’s entire product portfolio and is going to enhance our brand image" (Source: Mediaforum 06.06.2006)
Fulvio Guarnirei, brand manager Mentadent, UNILEVER
"We have welcomed with great interest the arrival of the event. We have reserved a great part of the packaging of our products to the Logo even when the product is a toothbrush where obviously the space is restricted. We have also included it in the products’ TV commercials and printed communication, as well as on the Pop material. The products are doing really well, so well that the toothpaste enjoys a market share of 4% and is within the first five in its sector, while the toothbrush has a market share of 5% and is placed within the first three products of its compartment. In such a crowded market as this one, the result is very positive " (Source: Mediaforum 16.05.2006)>/i>
ΚαταναλωτήςΕπικοινωνίαΕγγραφείτε στο Newsletter