Πώς διεξάγεται
Κόστος
Οφέλη
Διοργάνωση 2017
Απονομή Βραβείων 2016
Νικητήρια Προϊόντα
Χορηγοί Επικοινωνίας
Ένα Διεθνές Βραβείο
prodottodellanno - immagine
prodottodellanno - immagine
prodottodellanno - immagine

Πώς διεξάγεται?

To Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς διεξάγεται σε 5 στάδια:

1.Εγγραφή των προϊόντων
Η εγγραφή των προϊόντων είναι ελεύθερη για όλα τα καινοτόμα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης που έχουν λανσαριστεί στην Ελληνική αγορά από τον Ιανουαρίο 2015 έως τον Οκτώβριο 2016.
ΠΡΟΣΟΧΗ: η εγγραφή συνεπάγεται συμμετοχή σε όλα τα στάδια.

2.Η Επιτροπή επιλέγει τα προϊόντα που προκρίνονται
Η Επιτροπή, που συνίσταται από ακαδημαϊκούς, ειδικούς στο χώρο του μάρκετινγκ και δημοσιογράφους, επικυρώνει τις συμμετοχές, επιβεβαιώνοντας ότι τα προϊόντα πληρούν τις προϋποθέσεις για να συμμετέχουν (ένδειξη καινοτομίας και ημερομηνία λανσαρίσματος). Οι συμμετοχές που προκρίνονται υποδιαιρούνται σε κατηγορίες προϊόντων (Πηγή Nielsen/IRI/GfK).

3.Οι καταναλωτές ψηφίζουν τα Προϊόντα της Χρονιάς
Η έρευνα, που διεξάγεται από την TNS ICAP, είναι η πιο σημαντική έρευνα του κλάδου που γίνεται στην Ελλάδα όσον αφορά τον αριθμό των συμμετεχόντων. Τα προϊόντα που προκρίνονται καταβάλλουν μία εισφορά της τάξης των 2.500 ευρώ, για να συμμετέχουν στην έρευνα αγοράς και να λάβουν τα αποτελέσματα.
Η έρευνα αποτελείται από τα εξής:
- Έρευνα πάνω στις συμπεριφορές, τις ευαισθησίες, τις προσδοκίες των καταναλωτών απέναντι στην καινοτομία γενικά, αλλά και σε κάθε κατηγορία προϊόντος ξεχωριστά, την οποία ακολουθεί η ανάδειξη των Προϊόντων της Χρονιάς
- Τα δυνατά και αδύναμα σημεία του κάθε προϊοντος ξεχωριστά
Για τα τρόφιμα και ποτά θα εξετάζονται και οι τομείς της γεύσης για μια βαθύτερη ανάλυση της γνώμης του καταναλωτή. 
- Τάσεις αγοράς και επαναγοράς του προϊόντος

4.Η βραδιά της βράβευσης
Η βραδιά βράβευσης των Ποϊόντων της Χρονιάς είναι μια πραγματική γιορτή της καινοτομίας, κατά τη διάρκεια της οποίας ανακοινώνονται επίσημα τα προϊόντα που έχουν εκλεγεί. Στην εκδήλωση συμμετέχουν οι διαμορφωτές γνώμης (opinion makers) στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας σε παγκόσμιο επίπεδο, οι εταιρείες προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, οι διανομείς και οι δημοσιογράφοι.
Τα προϊόντα που αναδείχθηκαν είναι οι πραγματικοί πρωταγωνιστές της βραδιάς και χαίρουν μεγάλης προβολής μεταξύ άλλων και μέσω των Χορηγών Επικοινωνίας του Προϊόντος της Χρονιάς.

5. Χρήση του λογοτύπου απο τα νικητήρια προϊόντα
Τα προϊόντα που έχουν εκλεγεί μπορούν να χρησιμοποιούν το Λογότυπο «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς», δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αναγνωρίζουν άμεσα την καινοτομία και διευκολύνοντάς τους στη δύσκολη επιλογή ανάμεσα στη μεγάλη προσφορά προϊόντων που διατίθενται στα σούπερ μάρκετ.


Τα προϊόντα που αναδεικνύονται καταβάλλουν το ποσό των 15.000 ευρώ για τα δικαιώματα χρήσης του Λογότυπου «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς» σε όλη την διαφημιστική επικοινωνία τους για ένα χρόνο.

ΚαταναλωτήςΕπικοινωνίαΕγγραφείτε στο Newsletter